تاك من اخويا وحبيب قلبى من جوه مصرواى عسل;-) قصد مصراوى اوى


Image(042)


أنت مين؟؟؟؟؟؟؟؟

اخوكم احمد )مقص الرقابة)



ابوعبيدة افضل


صيدلى دفعة 2006


واخ من الاخوان

أكتر ست شخصيات بتحبهم؟؟؟؟؟؟


1-ابى مش علشان هو ابى لا علشان هو ابى الانسان اكثر واحد فى الدنيا فاهمنى ودايما فى تواصل روحى بينى وبينه وهو علمنى حجات عمرنى مكنت هتعلمها فى اى حته تانيه حتى فى الاخوان وعلمنى واهم حاجه علمهالى هى ازاى اكون ديموقراطى


2-الامام حسن البنا رضى الله عنه معروفه ليه دى


3- الاستاذ عصام العريان


4-الامام الشيخ احمد ياسين رضى الله عنه


5- خالد مشعل كاريزما سياسية محصلتش


6-الشيخ القرضاوى رضى الله عه

أنت سعيد؟؟؟؟؟

لا انا احمد


انت مابتسمعش


بص هو المفروض انى اكون سعيد على طول


ليه ؟ علشان ربنا بيقول فى كتابه العزيز


قُلْ بِفَضْلِ اللّهِ وَبِرَحْمَتِهِ فَبِذَلِكَ فَلْيَفْرَحُواْ هُوَ خَيْرٌ مِّمَّا يَجْمَعُونَ [يونس : 58]


والحمد لله فضل ربنا كبير اوى وكل يوم الفضل بيتجدد فالمفروض اكون سعيد


وانا متأكد ان الفترة اللى بتمر عليا وانا مش سعيد بتكون فترة ايمانياتى فيها ضعيفة


ملحوظة على جنب:هناك فرق بين الشعور بالهم _هم الامة وهم الدعوة_والتعاسة


لو أنت وحسني في اوضة واحدة؟؟؟؟؟

هاؤلة انا مابعرفش انام غير لوحدى ممكن انت تطلع فى الصالة او حتى تروح الفلا ماهى مصر كلها بتاعتك وانا محلتيش غير الاوضة دى:-D


انا هاأوله ياريس حرام عليك مش تعمل رجيم


بألك 26 سنة فوق صدورنا ومش ناوى تنزل ولا حتى بترحمنا وتعمل رجيم


روح ياشيح اللاهى (حذفت من الرقابة)




لو معاك مليون ونص هتعمل بيهم ايه؟؟؟؟

هعمل جامعة للمتخرجين فقط


الجامعة غير هادفة للربح وتهدف فقط الى تعليم الصيادلة حديثى التخرج وتاهيلهم للدراسة بالخارج بشرط عند الرجوع من الخارج كل واحد فيهم يعلم واحد تانى


ولو فاض فلوس هتجوز بيهم



بتحب مصر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


بصراحة بحب وطنى الاسلامى اكتر ما بحب مصر

بتحب البنات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


المثل الصينى بيقول رب صورة خير من الف كلمة


منة حبيبتى



Image(051)


ME&MENA&AMERA


ME&MENA


بسمله


Image(181)



وبعد ده كله بتقلى بتحب البنات




انت مسلم؟؟؟؟

لا الله الا الله لا الله الا الله



ليه؟؟؟


بالذمة ده سؤال هو اى حاجة بتتسأل والسلام


انا جيت الدنيا لقيتنى مسلم ودرسونى الاسلام فى المدرسة


وبعدين بعد ماكبرت و اتخربشت بدأت اقرأ عن الاديان والحمد لله اخترت الاسلام عن قناعة تامة

اكتر شخصية متقدرش تستغني عنها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ابى


ثم


ابى


ثم


ابى


ثم


امى



ليه؟؟؟

منا بقولك تواصل فكرى حضرتك


بنقرأ عقول بعض



موقف محرج اتعرضت له؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لا حضرتك معلش


اخوكم دامد اوى ومحدش بيعرف يحرجه



اتصرفت ازاي؟؟؟


لما اتحرج هألك اتصرفت ازاى



الامنية اللي بتتمني ربنا يحققها؟؟


جائزة نوبل



اتحققت واللا لسه؟


ياراجل انت مشفتنيش فى التفزيوم فى نشرة الساعه تسكه _مش تسعه_ انا كنت مفخرة لكل المصريين واللى مش مصريين كمان

وكل بسكوت وادعيلى